Kim: Visst var det en kul kväll? Jag har inte haft så roligt på länge. Det kan visserligen bero på att jag a) inte varit ute och b) när jag går ut går jag ut på fredagar och Connection. Lino var fan roligare.
Att gå till ett ställe själv, träffa folk man aldrig träffat förr, som dessutom är antagligen alldeles för snälla att säga "Piss off, you're boring us", det är SÅ inte jag. Hehe.
Kommentarer
Fast just nu mår jag lite sämre. Det är nog åldern.
Aron - Nej.
Honk - Nej.
Micke - Ja, det var en bra kväll och du är en hunk.
Ponte - Du är ju min förebild. ;)
Ponte - Jag är mätt på "bra" förebilder. Nu behöver jag en mer lättfotad, vulgär sådan. Dock med ett varmt hjärta.