Neighbours

Pojkfröken skrev ju för ett tag sedan om sin porrfilmstittande granne och nu kan jag äntligen kontra med något.
Igår fick jag mina fördomar bekräftade då jag mötte den mogne grå- och långhårige mannen som alltid står och polerar (inte påken, you naughty) sin båge på gården. Medan vi småpratade - om det varma vädret och annat man talar med sina grannar om - kunde jag inte låta bli att notera det inplastade magasinet han ogenerat höll i ena handen. Bilder på avklädda damer med stora rattar fanns det gott om.

Mer om grannar; en vän till mig har full insyn i en lägenhet mittemot. Den huseras av ett ungt (attraktivt) gaypar. En gång när jag satt i soffan hos min vän kände jag mig plötsligt iakttagen och visst var det en av killarna som stod och blängde på mig. Inte nog med det; han hade just duschat och stod och rakade sig och för att se mig bättre vred han badrumsspegeln till en vinkel ur vilken han kunde se mig rakt i ögonen medan han drog hyveln längs sitt ljuva ansikte. Det var lite spännande - lite New York i en stockholmsnärförort.

Berätta om era grannupplevelser!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur