Det är dåliga tider men jag har ju Sebbe



Vet ni vad man har på lönekontot när man varit sjukskriven i fyra månader, jobbat halvtid i tre och återigen varit heltidssjukskriven i en månad (och more to come)?

1 krona och 86 öre.
Jag skojar inte.
Tur att man har generösa kamrater.

Det är så sorgligt att man ska straffas när man blir sicko. Jag har jobbat nonstop sedan jag var 19 (och nu är jag.. hmm... 20?) (och det är väl då man går in i den berömda väggen). Det är fördjävligt att man ska vara en vara som ska slitas ut tills det säger stopp och sedan ska man kastas på tippen. Herre min skapare; jag är bara 31.

Kommentarer

Anonym sa…
Great site loved it alot, will come back and visit again.
»
Anonym sa…
I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»
Anonym sa…
Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Visitkort och cola