HALVÅRETS BÄSTA

Inspirerad av Oswald presenterar jag härmed min egen halvårslista.


HALVÅRETS BÄSTA TV

01 Desperate Housewives (repriser antar jag)
02 Sex And The City (eviga repriser)
03 45 Minuter


HALVÅRETS BÄSTA FILM

01 Brokeback Mountain
02 Transamerica
(de enda jag sett)


HALVÅRETS BÄSTA ALBUM
01 Pet Shop Boys Fundamental
02 Sugababes Taller In More Ways (utgåva 2)
03 Carola Från Nu Till Evighet


HALVÅRETS BÄSTA UTLÄNDSKA LÅT
01 Pussycat Dolls Beep
02 Pet Shop Boys I Made My Excuses And Left
03 Lordi Hard Rock Hallelujah


HALVÅRETS BÄSTA SVENSKA LÅT
01 Marie Serneholt Oxygen
02 Carola Stanna Eller Gå
03 Linda Bengtzing Jag Ljuger Så Bra


HALVÅRETS BÄSTA BOK
01 Fostra Din Hund av Nicholas Dodman
02 Ego Girl av Carolina Gynning
(de enda jag läst)

HALVÅRETS BÄSTA FEST
01 Min Madonnafest
02 Midsommar

HALVÅRETS BÄSTA MATSTÄLLE
01 Indian Garden


HALVÅRETS BÄSTA KROG

01 Torget
02 Mandus
03 Side Track


HALVÅRETS BÄSTA KLUBB

01 Patricia
02 Connection
03 Lino

HALVÅRETS DEN-BORDE-SLÄPPTS-SOM-SOMMARSINGEL
01 Geri Halliwell Love Never Loved Me

HALVÅRETS VARFÖR-SLÄPPTES-DEN-SOM-SINGEL?
01 BWO We Could Be Heroes

HALVÅRETS BÄSTA
01 Sebbe
02 Att jag blev morbror
03 Att jag bytte från Zoloft till Mirtazapin

HALVÅRETS TRÅKIGASTE
01 Bråket med exet
02 Att jag inte kunde ha kvar Kasper
03 Carolas taskiga röst under ESC
04 Nyårsnatten

HALVÅRETS VAD-VAR-DET-JAG-SA-SÅ-SLUTA-TJATA
01 Man mår inte sämre av helvegetarisk kost

Foton från diverse siter, se det som reklam. Orka inte stämma mig.

Kommentarer

Anonym sa…
Gud vad skönt att jag inte har en blogg längre, så jag slipper alla dessa listor. (;-)
Oswald sa…
De är frivilliga även för Blogginnehavare...lovar!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur