Riga igen

"Mobben bestående av bland annat organisationerna ”No Pride” och ”Take a stand for marriage” pratar om sjukdomstillstånd*, nekrofili*, förförelseteorier* och pedofilanklagelser*. Men trots detta så är det de som lägger människobajs i portionspåsar, kastar stenar, ruttna ägg och tomater. Man kan ju undra vilka det är som verkligen behöver en diagnos…"

Så skriver Daniel Hjalmarsson i en läsvärd artikel om Riga Pride.

Jag kom just på att Sthlm Pride är redan nästa vecka. Trodde det var åtminstone tre veckor kvar men jag har ju noll koll på datum numera. Ska luncha med Miss Havre imorgon - hon har en biljett åt mig.

* jag är inte sjuk men vore jag det skulle jag casha in sjukersättning och slappa hela dagarna
* jag ligger inte med döda människor
* jag blir hellre förförd än förför
* jag föredrar killar i min egen ålder eller något äldre

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur