What's New, Pussycat?



Mitt mp3-album är färdigt.
Det finns här.

01 DEW
Intro med en dikt jag skrev 2000. Vem jag syftade på minns jag inte.
02 CLUB HUNTER
Om alla långa kvällar på krogen då allt kan hända men inget händer eller de korta kvällar då allt kan hända men inget hinner hända.
03 PUSSYCAT
Alla dessa karlar som ger en anledning att skriva av sig; you're not much to hang in the christmas tree.
04 PLEASURABLE PAIN
Dikten "Njutabar Smärta" från 2000.
05 I MISS THE ONE YOU SAID WAS YOU
Precis så känner jag inför mitt ex. Han finns inte.
06 FINAL DANCE
Låt oss dansa. Småberusade och utan morgondag.
07 ESCAPING LOVE
Ibland är man rädd för att känna. Rädd för att göra sig sårbar. Om man inget satsar kan man inget vinna, men ibland är det säkrast att låta bli.
08 PARADISE
A few days in paradise, eternity in hell. Jag har nog haft en del att bearbeta.
09 TIME OUT
Man kommer till insikt; det är inte till ens fördel (i den här världen) att vara en god man. The bitches take it all.
10 QUÉ DÍA MÁS MARAVILLOSO
Den första meningen jag lärde mig på spanska när jag var kär i Antonio 1993. Ja, jag hälsade på honom i en spansk småstad. Nej, jag låg inte med honom fastän han ville. Hans vän med samma namn - som jag bodde hos - blev dökär i mig.
11 HELLO SADNESS
Denna skrev jag häromdagen. Smånere. Eller snarare på väg ut ur något.
12 CLOSING TIME
Allt har ett slut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur