22:28

Jag har magkatarr (har min sjuksköterskevän sagt) och det suger. Men jag är inte den som är den. Hoppas ni har en ljuvlig kväll, allihop. Nu ska jag ut och ta en drink. Kanske en sån där som damen på Connection döpt efter mig; en "Kim" - väldigt stark och syrlig.
Har någon förresten varit på Club Rainbow på Kammakargatan? Är inte det ett väldigt tacky namn på en klubb?

För övrigt vill jag rekommendera min vän Tomas blogg. Tomas är en ung, fräsch man som jag lärde känna när jag pluggade i Vasa. Jag visste inte att han var homo då (nog för att jag hade mina misstankar) men jag fann honom på nätet ca 12 år senare. Han är en smashing konstnär.

Gos och mys.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, visst var det rätt fränt med containern bakom körsbärsträdets röda blad! Synd bara att bladen blev aningen otydliga. Det syntes inte i kameran att de blev så och det gick inte att redigera på ett snyggt sätt i mitt bildredigeringsprogram:/

Har besökt Tomas blogg! Fräsiga ormar han hade i ljusstakarna;)
Ninde sa…
Ja magkatarr suger, speciellt nu när man inte kan få Losec Mups på recept längre...grr
Jerry sa…
Vilka tavlor han målar, din vän Tomas! Blir ju sugen... ...på en tavla alltså! (;-)
Kim da Costa sa…
Losec har jag aldrig testat. Ska prova med Inside.
Ja, tavlorna är mycket fina. Fram med penslarna.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur