About last night - it never happened, alright?

Så... Jag skulle ju gå ut igår. Och det gjorde jag. Kvällen blev dock en något dekadent historia. Vid 22 bestämde jag mig för att ta en powernap. Vaknade dock först vid 00:30 och övervägde att stanna hemma. Efter många om och men och ett par telefonsamtal satte jag mig slutligen i en taxi och åkte till Patricia. Det var väl så där... Bra musik som vanligt men tråkiga (gapiga) människor. Blev uppvaktad av en man på 55 ("du gör mig kåt"). Varför, o varför, är de alltid antingen 2o- eller 50+? Aldrig någonsin ett mellanting.
Hursomhelst. Blev uttråkad (speciellt då 55-åringen förföljde mig; "jaha, du dumpade mig"). Satte mig i en taxi och åkte hem.

Kommentarer

Aronson sa…
Usch, nu fick jag ju nästan dåligt samvete. Nästa gång, det lovar jag, då kommer jag att var där och skydda dig...

=)
Rexxie sa…
Nästa gång så svarar du bara:

- Jag har en internetbekant som heter Rexxie. Han är tillräckligt desperat för vara intresserad av dig!
Oj. Ja, det är väl ungefär samma här, fast efter att jag fyllde 25 så har gubbväldet minskat sitt påträngande. Nu är det bara 20- kvar liksom, vilket är ungefär lika.. störigt, ibland vill jag ju ha en fin 30åring liksom ;)
Ninde sa…
Vem kunde tro att det var så lika på din planhalva som på min. Brukar hinta nåt om att jag inte är upplaggd för att utföra hjärt och lungräddning, därav begränsar mig till vissa åldrar;)
Anonym sa…
Pff.. vill inte alla ha någon 20- =)
Kim da Costa sa…
Tennis - Det beror nog på vad man ska ha dem till.
Anonym sa…
"Bra musik som vanligt..."
Hahaha.
Guuud så roligt.
You've made my evening.
Bless.
(Och, måste jag tillägga, jag är varken *ironisk* eller skrattar *åt dig* – men guuud så roligt. Jag känner mig som ett über-UFO.)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Frustrerad tjur