Friends

Foto: Någon på en klubb någonstans / Gucci & jag

Häromdagen hyllade jag ju mina syskon och eftersom jag är en sådan blödig typ av karl ska jag fortsätta hylla folk jag är glad över att ha i mitt arma liv. Idag ska jag således hylla en fantastisk väninna som i denna blogg går under namnet Gucci (why oh why, well, have a guess). Gucci och jag blev kollegor på min förra arbetsplats 3-Net Communications och jag tror nog att vi fann varandra ganska snabbt. Säkerligen mycket på grund av att Guccis far är en nordafrikansk hövding och min gudfar är en dito kung (observera ironin, även om det fakta). Gucci är tillsammans med en väldigt trevlig man vars emotionella läggning vi inte är helt säkra på men med tanke på att Gucci nosat på både den ena och den andra sidan av ankdammen har detta säkert ingen större betydelse.
Det bästa med Gucci är hennes sense of style och hennes enorma musikintresse. Det är kanske det senare som är vår största gemensamma nämnare.

Så; I love you miss Gucci. Besos y abrazos.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur