Något senare vol 2

Jag glömde berätta - eller faktiskt kom jag själv på det först alldeles nyss - att igår när fransosen och jag stod på Götgatan och skulle säga hej då gav jag honom en vänskaplig kram då han plötsligt slet tag i mig (så där härligt bestämt) och kysste mig rakt på käften. Det var lite... trevligt. Och väldigt oväntat.
Och jo, han har hört av sig idag och ville ses. Jag känner mig dock på tok för sliten för det. Måste slappa och sova ordentligt efter att ha jobbat hela helgen.
So long.

Tags: , , , , ,

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt med lite skvaller. ;)

Sov nu, så du blir pigg och glad.
Och redo för nya äventyr.
Anonym sa…
Åhåja, snart är det alltså två mindre singlar i Stockholm..; )
Anonym sa…
Åhh, vad spännande!
Torpan sa…
oOo, det där låter ju faktiskt helnajs! :)
Nisse sa…
Du håller honom på halster tror jag :0)
Anonym sa…
Jojo..oväntade kyssar på Götgatan känner man ju till *ler drömmande*
Kim da Costa sa…
Myra - Naturligtvis sitter jag här och ugglar, men tids nog blir det sova av.
Tennis - Ha! Nu tar vi ett steg i taget va..!?
Honky - Ja, lite spänning kan behövas i detta inrutade liv.
Torpedo - Det är det :) Mer najsa saker åt folket!
Wildcat - Så kan man också se det... Men jag tror inte jag är så cool, tyvärr.
Tania - Där har du något att blogga om!
Va mysit de verkade :)

SÅååååå romantiskt :) *sucka*
Ninde sa…
Oj, här händer det saker minsann!
Härligt bestämda kyssar kan man aldrig få för många av :) Glad för din skull!
Kottemor sa…
HAHA!
Härligt!
hehehee

Fransoser har väl rykte om sig att vara passionerade så det kan ju detta tenderar ju att bli riktigt spännande!

Att gå på dejter när man är trött och egentligen borde vila är ju dumt,klokare att vara hemma.
Om det nu är så att intresset finns från din sida också...

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur