What's gay today?

Min nya favoritsite är What's gay today?
Den får mig att le lite varje morgon.
Idag: sailors are gay.

Idag är jag trött. Känner mig stressad och lite ful. Och kaffet är slut på jobbet. Och mjölken. Och en lastbil brummar på gatan utanför - snälla stäng av motorn, huligan!

Jag vill vara i fred idag, känner jag. Det värsta jag vet (förutom krig och sjukdomar och andra obvious things) är människor som alltid är glada och ärtiga (tänk Shirley Clamp). Återkommer när jag är på bättre humör. Får väl surfa på WGT ett tag...

Kommentarer

Aronson sa…
"Tänk Shirley Clamp" Ha ha, Kimman. Det var det roligaste på länge!
Anonym sa…
Åhh, överdrivet positiva och glada människor driver mig till vansinne! :-/
Anonym sa…
på mitt jobb tar varken kaffe eller mjölken slut, så det kan jag inte bli grinig över ( fast jag dricker iofs inte kaffe) MEN ÄNDÅ..
Kim da Costa sa…
Aron - men visst är hon onaturligt ärtig!? Har hon aldrig PMS?
Honky - Jag VET. Låt oss sura och vara bittra mellan varven.
Henrik - Det händer ofta, ofta hos oss och så har vi sånt där jätteÄCKLIGT akutkaffe stående som aldrig tar slut för absolut ingen dricker det. Det är verkligen enormt äckligt. Och jag är inte särskilt petig.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur