Jag har mycket jobbig musarm just nu. Oerhört irriterande smärta. Ska försöka att inte slyna vid datorn hela denna lediga dag. Det kommer bli en kamp men jag ska göra mitt bästa.
Aron - Jag funderar på det... Honky - Jag har missat Oprah i flera dagar :( Ninde - Ingen Nisse framme här inte ;) Här SLYNAS inte vid datorn.. Henke - Han är fin.. men bestämd. Walentine - Ner på knä, gosse!
Kommentarer
Sköt om musarmen, värme och vila från datorn lite.. :)
Kim, kan vi ingå partnerskap så jag får adoptera vovven! Ja, lite är de ju för din skull också, tihihi
:)
Honky - Jag har missat Oprah i flera dagar :(
Ninde - Ingen Nisse framme här inte ;) Här SLYNAS inte vid datorn..
Henke - Han är fin.. men bestämd.
Walentine - Ner på knä, gosse!
;-)