Dagens bilder




Guddottern* + jag.

(* Vissa säger fadderbarnet, jag är inte en av dem.)

Kommentarer

Therese M sa…
Henna-rakas, nyt se mua nipistelee :D
Hienoja kuvia teistä :)
Anonym sa…
Jag säger också guddotter och gudson om mina... låter mycket finare. Jag kallar mina systerdöttrar för niece ibland också... mycket trevligt ord.
Anonym sa…
Hon är förresten lite lik dig :0) Lika söta båda två.
Anonym sa…
Ja jag tycker hon är lik dig!! Och jag gillar bilden med halva dig och henne i bakrunden. Kool!

Och jag facsineras av att du la in det här inlägget 07.37 och redan har fått tre kommentarer. Vilka tusan är vakna så här dags? Eller kanske viktigare: Varför??

Ses snart...
Kim da Costa sa…
Tessan - Puss på er alla.
Nisse - :) Lite lika är vi nog.
L - Vi är uppe och jobbar ju!!
Miss J sa…
Håller med Nisse, ni är lika. Och lika söta=)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur