Dagens

Dagens lista (lånad av Vargakvinnan)

DAGENS VILL HA: Kontanter!

DAGENS KLÄDSEL: Blå slitna nylagade (i skrevet) jeans och svart v-ringad tröja (favorit, med hårfärgsfläck på vänster axel)
DAGENS SMINK: Hudkräm?

DAGENS FRISYR: Nyduschad fluff
DAGENS HÄNDELSE: Väntar jag på
DAGENS LÅT: Hanna Pakarinen "Leave Me Alone"
DAGENS PLANER: Göra roliga saker eftersom jag börjar maratonjobba imorgon
DAGENS SAKNAD: Någon att vakna med som inte är en kissnödig hund
DAGENS DUMMASTE: Någon har slängt ut en säng (!) på gatan
DAGENS SJUKA: Att jag inte kunde sova i natt heller
DAGENS DROG: Kaffe och snus (nej, har inte
lyckats orkat sluta ännu)
DAGENS ROLIGASTE: Att jag ser fram emot att gå till jobbet imorgon efter långledighet + sjukdomstillstånd
DAGENS FAVORIT: Min nya musmatta
DAGENS KÖP: Absolut ingenting (se "Dagens vill ha")
DAGENS GODIS: Absolut ingenting (se min kropp)
DAGENS HUMÖR: Lite otålig, min stubin är inte vad den brukade vara
DAGENS ORD: Mus

Kommentarer

X Man sa…
mus mus mus... usch vad äckligt det låter ;)
Kim da Costa sa…
X Man - Nej då. I love a good old mus.
Jerry sa…
Dagens ord mus?
Du gör en alltid så nyfikenj på saker och ting...
Kim da Costa sa…
J - Men du vet ju mer om mus än jag!
Anonym sa…
nä men sluta med snus...

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur