Min påskgåva till mina läsare

Eftersom jag lovade att visa bilder på "the slutty dress" i en kommentar häromdagen kommer här bildbevisen. Detta ska jag ha på mig när jag ikväll premiärträffar "Slynan".
Vad tror ni?
Kommer han bli kär i mig? Eller snarare; kommer hans kreditkort gå varmt i baren på min bekostnad?

Han skrev ändå idag; "Don't wear knickers because they will only end up in a knot when I slip my card up your crack".

Nu önskar jag er en
glad påsk.
Hörs imorgon.
(Eventuellt kan nattliga ekivoka meddelanden dyka upp i Twitterrutan här intill --->)

Kommentarer

Jerry sa…
Måste jag sitta uppe hela natten och vänta...
Miss J sa…
Nu måste jag som modefascist säga att förutom att svandunsboan var lite over the top och att militärkängorna (?) inte riktigt matchar så är resten så rät så man kan dö, klänning är sååå rätt i vår och cerisa örhängen är jättehett just nu och matchar fint med ögonskuggan!
Fast allvarligt talat så är du nog snyggast på bilden här under med korstymen. Vrålläckert!
Miss J sa…
Men hur har jag stavat! *suck*
rätt och kostym ska det stå.
Kim da Costa sa…
Jerry - Vad väntar du på, honey?
Miss J - Tack. men hey! Det är faktiskt inga kängor utan regelrätta herrpumps!
Anonym sa…
ÅH! Jag vill se dej live sådär nångång.
Anonym sa…
Ooohh... tjusigt
Anonym sa…
Men gud,, du ser ut som en polsk Hora!
Kim da Costa sa…
Tennis - Det kommer du göra. Vänta bara.
Nisse - Tack. :D
Henke - Men varför polsk?
X Man sa…
Kim: ända han har erfarenhet av? ;)
Kim da Costa sa…
X Man - Hahaha. Jag har haft två polska män i mitt liv. Men ingen kvinna. Och ingen polsk prossa heller för den delen.
Anonym sa…
nää jag vet inte,, ryska??passar det bättre? sak samma;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur