Minulla sielu romuna on

Varje gång ni ser loggan kan ni scrolla vidare om ni inte vill läsa Eurovisionrelaterade inlägg. God service är ju a och o. Eller ö, som jag brukar säga.
Jag ville bara påpeka att jag, efter att ESC-skivan släpptes och jag hört låtarna med bra ljudkvalitet, ändrat min lista ganska rejält. Ny etta är Serbien. Marija Šerifović promotar för övrigt sig själv ordentligt - bland annat genom att släppa remixar av låten Molitva för gratis nedladdning. Hämta dem här. Det finns även en finsk version som har den vackraste text jag någonsin hört. Man bara gråter. Om man förstår finska vill säga. Texten finns här och låten ("Rukoilen") hör du här.

Kommentarer

X Man sa…
Hmm... och jag har inte hört ngt annat bidrag än Greklands... Måste rätta till saken ;) (nå Sveriges och Finlands förstås också)
eurofivestar sa…
Serbiens låt växer verkligen. Och remixerna är fantastiska. Jag har inte den etta ännu. Men det börjar bli tajt där i toppen.
eurofivestar sa…
Och översätt den finska texten för vi som förstår nada :)
Kim da Costa sa…
X Man - Skärp dig! ;)
Euro - Ja, de är bra. Text kommer asap.
X Man sa…
yes, master
Jerry sa…
Kan bara hålla med, Serbien växer verkligen och de är smarta som släpper sådana underbara mixar strax innan tävlingen! Tajt var ordet.
Unknown sa…
har hört alla bidrag och tycker verkligen att det finns en klar vinnare,serbien... vilken låt,helt underbar,hoppas hon vinner

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur