Snörvel Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar april 23, 2007 Jag säger tack för kaffet och lämnar arbetsplatsen. Det känns som febern stiger för var minut som går. Hej från en svag herr Kim M. Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Ninde sa… *Krya på dig kram* Zink, c-citamin, SömnSköt om dig... eurofivestar sa… Kycklingsoppa ska vara bra också. Krya på dig! Anonym sa… Nämen! stackars.. Ta hand om dig! Ponte sa… Krya på dig Kim darling! Whiskydrickning sittandes i ett så varmt bad som du klarar av att kliva ner i... Aronson sa… Krya på dig!*puss* eurofivestar sa… Öh, Veggokycklingsoppa menade jag förstås ;) X Man sa… Krya på dig. Ligg på soffan under en varm filt, drick mycket vatten/saft.Titta på någon film om du orkar ;) Nisse sa… Skickar en kryapådigkram och hoppas att den gör dig frisk i ett nafs. Kim da Costa sa… Tack alla. Jag känner mig redan bättre. (Inte.)Eurofivestar - Tänkte väl att du skulle rätta till ditt misstag! ;) Anonym sa… Ååh krya på dig:)
Kommentarer
Zink, c-citamin, Sömn
Sköt om dig...
*puss*
Titta på någon film om du orkar ;)
Eurofivestar - Tänkte väl att du skulle rätta till ditt misstag! ;)