Visitkort och cola

Jag kom häromdagen på vad mitt företag ska heta (när ruljansen är igång) så jag designade och beställde visitkort (ingen tid att förlora). Fick dem häromdagen men öppnade paketet först igår. Mycket fina. Tjusiga till och med.

Drack en Coca Cola Zero (den hunkiga versionen av Coca Cola Light) och jag måste säga att jag kände då ingen skillnad. Det är en av anledningarna till att jag inte dricker läsk (eller äter kött); jag märker ingen skillnad. Same same, olika reklamfilmer.

Kommentarer

Nisse sa…
Kul med namn och visitkort, då känns det mer på riktigt. Kom du på ett flashigt namn?
Kim da Costa sa…
Nisse - Lite flashigt är det nog. :) Kommer nog att dyka upp i bloggen någon gång framöver.
Anonym sa…
När får vi se visitkorten då? :-)
Ponte sa…
Ett lysande företagsnamn är Farbröder i korsett... Vad tror du om det?
Anonym sa…
[däremot är det en himla skillnad på cola och cola light, det är konstigt med de som inte känner skillnaden mellan dem]

jag hoppas din helg varit bra!
X Man sa…
ja light cola can man ju inte ens dricka... ;)
Anonym sa…
Schysst att du blev nöjd med visitkorten. :)

*nyfiken*

Kram
Kim da Costa sa…
Honk - När ni köper mina tjänster. ;)
Ponte - Utmärkt ju!!
Varga - Jag msåte kolla om jag känner någon skillnad nån gång.
X Man - Jodå. =)
Myra - Du är nyfiken gul.
kazarnowicz sa…
Det är helt sjukt. Cola Zero är STRAIGHTACTING cola light. Till och med Coca Colas presschef erkände att han inte kände någon skillnad i smak (men han hävdade att den skulle finnas där).
Kim da Costa sa…
Micke - Men... jag kände ju ingen skillnad.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Spice up your damn life