Sebbe kan

Sebbe lärde sig äntligen att ligga ner på kommando häromdagen. På denna dagsfärska filmsnutt visar han stolt sina kunskaper.
Det är lite självförtroendestärkande faktiskt att veta att allt han kan har jag lärt honom (även om det han inte kan naturligtvis också beror på mig men neggotankar har jag nog av ändå så det tänker vi inte på nu). (Ignorera gärna min bögfjolliga röst.)



Edit: Jag var tvungen att filma igen eftersom Sebbe blev så förvirrad då han hörde min röst i datorn. Se här!

Kommentarer

Anonym sa…
ja det var kul!!nu skaa du ha possitiva tankar om dig själv!!Risto
Anonym sa…
Den andra var oxå kul han lyssnar på dig från din dator hahahahah//Risto
Anonym sa…
Ha Ha men gud vad kul det ser ut:))
Anonym sa…
Åh,du har en underbar röst! Och fantastiska Elena i bakgrunden, kan ju inte bli bättre ; )
Kim da Costa sa…
Bror - LOVELY är han. Och neggotankarna ska bort.
Henrik - Det VAR kul! :D
Tennis - Jag VISSTE att du skulle kommentera Elena (utan H så klart). Love and respect!
eurofivestar sa…
HAHAHAHA!!!!!
ÅÅÅWWWWW!!!!!
Hundar ääär så roliga när de är förvirrade. Jag har försökt prata med min via webcam. Men hon är dock helt ointresserad :)
Fast ser hon en annan hund eller en katt på tv så springer hon till tv:n och gärna bakom för att se vart hundarna/katterna är :)
Kim da Costa sa…
:) Sebbe har dock aldrig kollat BAKOM TV:n. Dock framför, speciellt när vi ser på Dog Whisperer.
Anonym sa…
Vilket härligt filmklipp! :-)
Har läst din blogg ett tag nu och ville bara tala om att jag tycker mycket om den.
Kim da Costa sa…
Lotta - :) Tack så hjärtligt!
Anonym sa…
Nöjet är på min sida. :-) Önskar att jag kunde skriva hälften så bra.
Kim da Costa sa…
Lotta - Det kan du säkert! Tro mig.
Anonym sa…
Jag har en förmåga att skriva som jag tänker, vilket slutar med att det kan bli en viss förvirring hos de som läser det... :-D Tankar som far högt och lågt - på samma gång... Du kan ju själv tänka dig hur det blir då. *s*

Men vem vet, kanske en dag så vågar jag också skapa en blogg och dela med mig av alla de tankarna. :-)
Ponte sa…
Duktig vovve du har Kim darling
Anonym sa…
Kan du också göra saker på kommando? ;)
Kim da Costa sa…
Lotta - Haha. Ja. Om jag är på ett undergivet humör. Dvs. ofta.
Nisse sa…
Inte illa att vara så lydig att man även lyder datorn.

Det var roligt när du skrattade så allting hoppade... liksom mera effekt då :0)
Aronson sa…
Ha ha. Åååh, så söt. Och så duktig.

Och så SKRATTAR du åt honom...

;-)
Rexxie sa…
Men vad söt han är när han lägger huvudet på sned i andra videon! (och jag håller med Nisse, hoppeffekterna var roliga :-)
Anonym sa…
Lilla söta Sebbe.
Klart det är förvirrande att ha husse på två ställen samtidigt. :)
Kim da Costa sa…
Verkligen effektfullt med hopprörelserna!
Lite Amercia's funniest home videos över det hela. Fast utan barn.
X Man sa…
Vad gullig han är :)
X Man sa…
Samtidigt som jag tycker att det är roligt (video nr 2) så tycker jag synd om Sebbe som blir lurad... Jag är alltid lite sån... jag vet att inget illa är menat eller gjort ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur