En snabbrapport

Det blev en fin dag det här. Jag uppskattar alla era kommentarer och frågor och jag ska besvara dem så fort jag får tid. Just nu har jag ju en långväga besökare att ta hand om. Dessutom måste jag göra det sista på webbjobbet som har sin big launch i helgen.

Å, det var så skönt idag när vi under långpromenaden äntligen kom tillbaka till Gamla Stan och Söder. Äntligen visste jag vad jag snackade om. "This is my part of town, my friend" sa jag glatt.

Jag fick Shiri Maimons album av herr Israel! Mycket glad blev jag. Hon är så himla bra.

Kommentarer

eurofivestar sa…
Det är en underbar skiva!!! Hon är en pärla. Som du. Och Mr I.
Anonym sa…
Skönt att du mår bra.
Kim da Costa sa…
Euro - Bra! Jag har bara hört tre låtar. Ser fram emot resten! DU är också en pärla. Glöm aldrig det.
TLH - Det gör jag. :) Du också hoppas jag!
eurofivestar sa…
Nå! Tack! Missa inte remixen på Lean Shelo Telchi... Sista låten. Den är fantastisk!
X Man sa…
du ska inte tänka på oss när du har en gäst, vi klarar oss kanske nån dag utan dej, fast det kan nog vara ganska svårt :)Puss och kram.
Ponte sa…
Hoppas du fått njuta av kvällen, ta det nu lugnt och njut av alla dagar, kvällar och nätter... Fick Sebbe följa med till gamla stan?
Nisse sa…
Vi är nog mycket tacksamma alla dina fans för att du håller oss så flitigt uppdaterade trots att du måste ha fullt upp med din gäst.

Jag blir så glad när du låter så glad.

Herr Israels ankomst kommer att bli en fantastisk bok.
Anonym sa…
Åh, vad jag längtar efter en rapport om herr Israel. :)
Miss J sa…
Åh, det här är SÅ spännande och SÅ romantiskt!! Hoppas du har det bättre än bäst.
Kim da Costa sa…
Euro - Den ser jag fram emot. :)
Fatta så bildade vi är!
X Man - Life goes on... ;)
Ponte - Nej, S var hemma. Han hade inte orkat gå så långt i värmen.
Nisse - Du är fin. Och boken kommer bli fin den också!
Honk - Det kommer väl någon typ av slutrapport så småningom. :-O
Miss J - Mmmmmmmm! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur