Freedom

Hemma!
Jag är ledig några dagar nu. Underbart. Ikväll ska jag fira med dans på en båt nära dig. Kanske blir det en svängom eller två på dansgolvet. Välkommen att bjuda upp.

Jag är mycket stolt över mig själv idag. Jag är ju en sådan fjutt när det gäller att klaga på saker eller gå tillbaka till en butik och återlämna något jag är missnöjd med eller liknande... Men idag tog jag mig i kragen. Jag glömde en grej på bandet på Ica* och gick tillbaka ett par timmar senare. De visste inte riktigt vad jag snackade om men jag fick ta en ny vara.
Det är sådana små saker som andra gör utan att blinka som kan kännas oerhört jobbiga för mig och mina gelikar. Men det är nya tider nu.

*Nya, fräscha Ica Nära på Sveavägen som så fräckt slängde ut alltid lika stökiga Netto men uppenbarligen behöll viss personal (åtminstone den snygge blattehunken).

Kommentarer

eurofivestar sa…
Ugh. Jag är också danssugen. Men det kanske bara är kaffet. :)

Jag skulle aldrig klara av att gå tillbaka om jag hade glömt något. Bara om det var något dyrt. Eller alkohol.
Kim da Costa sa…
Euro - Kom ut och dansa. Du klarar av att jobba imorgon ändå. Som du sa häromdagen - "jag är inte gammal ännu".
:)

Haha. Det jag glömde kostade 24 kr!
Men jag såg det som en övning...
eurofivestar sa…
Det lockar verkligen. VERKLIGEN. Men det går inte. Har mycket att göra den här veckan, och har dessutom tvätttid ikväll. :-O
Nisse sa…
Vad var det du glömde? Du får inte skriva så hemligt och kryptiskt för då blir jag ju nyfiken och min fantasi skenar i väg. Vad kan han ha köpt som inte passar sig att skriva ut här? Kondomer, tamponger, violtabletter, Hänt i veckan? Ahhh... berätta!
Kim da Costa sa…
Nisse - HA! Ok, bara för dig... s n u s .
X Man sa…
Så du kommer ända till Stensvik? ;)
Anonym sa…
blyg viol; vilken fin etikett
Kim da Costa sa…
X Man - Det kan du ta mig tusan räkna med att jag gör! ;)
TLH - Det verkar vara bara jag som tycker om det uttrycket i vanliga fall. :) Välkommen.
Ponte sa…
Ohhh, en blattehunk, säger Ponte och dreglar lite lätt på tangentbordet. Ha en riktigt fantastisk natt på jollen och ragga nu ordentligt på blattehunken från Ica, jag känner på mig att han dyker upp där!
X Man sa…
Fan... I'm drunk and I'm feeling good about it ;) Så de så ;)
Anonym sa…
Tack :0)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur