Somrigt inlägg


Nu har jag och Sebbe vilat ute i gräset ett tag. I skuggan. Folk ligger och pressar i solen - som svampar dyker de upp överallt. Galet.
Nu vilar Sebbe på det kalla golvet och jag funderar på att lyxa till det med ett glas rött. Det blir liksom inte bättre än så här så då kan ett glas rött göra skillnaden mellan värdelös tillvaro och okej dito.

Det är något med vädret som får mig att lyssna på plastpop (typ Aqua "Doctor Jones") och finska ballader (typ Kikka & Kari Tapio "Häipyy etäisyys"). Konstigt men kul.

Sebbe nyss:

Kommentarer

eurofivestar sa…
Finska ballader är underbara. Kolla upp Kurkelas platta som jag brände på den skivan åt dig. Underbar sommarmusik.
And enjoy the wine :)
Kim da Costa sa…
Euro - I like it a lot. Tack igen. Du är min sol.
Ponte sa…
Inte mer än EN bag in box, OK?
Anonym sa…
ÅH! Jag älskar aqua! haha.. speciellt videosarna!
Kim da Costa sa…
Ponte - Jag har bara en. :)
Tennis - Så klart du gör!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur