Ett sånt hundliv

Så idag har jag;
  • jobbat
  • gått långpromenad med Sebbe
  • dammtorkat, dammsugit och skurat golven
  • snaggat skallen
  • klippt Sebbes klor
  • klippt mina egna.. eh.. klor
  • rakat av mig mitt feta äcklopäckloskägg
  • badat Sebbe och testat hans nya schampoo
  • badat mig själv
  • sprayat antibitspray på köksmöblemanget
  • ställt alla nya böcker där de ska stå
  • ställt samtliga cd-skivor jag aldrig lyssnar på i separat hylla
  • sprutat vatten över hela badrummet (väldigt effektivt)
  • öppnat dörren fastän jag inte väntade besök (endast iklädd handduk och en himla massa lödder eftersom jag låg i badet)
  • talat med den jobbiga kvinnan med den orangea hunden
Nu ska jag således njuta av kvällen: vin och bloggläsande med härlig musik på shuffle.

Kommentarer

Aronson sa…
Det verkar som att du och Sebbe gör många saker samma lika. Ni gör väl dem tillsammans och samtidigt hoppas jag... =)

Not.
Kim da Costa sa…
Aron-baby - Nja.. inte allt. Men jag badar honom innan jag ska bada mig själv. Han är så fin. Mitt hjärta brister.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur