Invit

Å, Aronson vill hångla med mig!

Kommentarer

Aronson sa…
*rodnar*

Hmm. Vet inte vad jag ska säga...
Anonym sa…
har du nåt hånglekösystem?
får man sätta upp sig på nån väntelista eller nåt...?
=D
Anonym sa…
Haha... säger som Mr Catenacci, finns det kölappar? ;-)
Rexxie sa…
Men Honken: Vad säger Martin i så fall?
Kim da Costa sa…
Har inte kommit så långt som till ett kösystem, men det går bra att maila och tigga lite. Sånt gillar jag ;)
Aronson sa…
Ha ha. Då kan vi nog glömma det, kimman. Jag krusar aldrig någon... ;-)

...men du vet var jag finns. :-P

Är det okej, förresten, att jag kallar dig kimman?
Anonym sa…
Rexxie: haha... man kan ju hångla i tanken... ;-)
Kim da Costa sa…
Aron-hjärtat - Du får kalla mig precis vad du vill. Gos, gos.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur