Var just ute på kvällspromme med herr Sebbe. Mina finlandssvenska flickor ringde och undrade om jag vill följa med ut och fira gårdagen. Lovade tänka på saken trots trötthet. So long.
Hämta länk
Facebook
X
Pinterest
E-post
Andra appar
Kommentarer
Anonym sa…
Kan inte jag få följa med på en promenad med Sebbe? :-)
Kommentarer