About fucking time


Att apor ev. får mänskliga rättigheter i coola Spanien. Den enda anledningen till att människan behandlar djur som skräp är att de inte kan tala (med de flesta av oss åtminstone). Tänk dig en liten mus i en bur; "släpp ut mig, varför gör du så här mot mig?"
Tillbaks till Spanien.
Är fortfarande impad över det katolska landets äktenskapslag för samkönade par.
"Registrerat partnerskap" - hur upphetsande låter det på en skala? "Är du reggad?", liksom. De värsta är dock amerikanerna när de säger "my partner" istället för "my boyfriend/girlfriend". Så träigt.

Kommentarer

Oswald sa…
Darling...du har sett alldeles förmycket Disney.

En mus skulle inte säga "Hjälp, släpp ut mig" (eller ropa på sin mamma eller ha en kompis som är en fågel eller bo i en hatt som hade en fotölj och en liten spis inuti)

En mus skulle på sin höjd säga "mat mat var är mat var är mat vägg vägg kan inte nå mat vägg vägg mat var är mat vägg vägg kan inte nå mat vägg".

Sorry if I made you disappionted...
=)

Fast Heja Spanien!! non the less!
Kim da Costa sa…
Hahaa.. Jag tror du misstar dig! Dessutom bojkottar jag Disney (as if they care).
Erica sa…
jag måste tyvärr säga att oswald, du visar prov på ganska stor frånvaro av empati... i alla fall i just d här fallet.

inte för att vara taskig men hur kan du ens i din vildaste fantasi tro att djur skulle vilja sitta i bur? jag har då sett flera gnagare som frenetiskt tuggat på burgallret för att komma ut.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur