Cirkus Silvstedt


Allvarligt; Victoria Silvstedts äktenskap måste ju vara ett skenäktenskap. Vilken karl skulle acceptera att år efter år bli matad av bilder i tidningarna föreställande frugan med diverse karlar? Ibland plaskandes i vattnet. Andra gånger på restaurang med karlns finger i kussimurran (!). Jag kan tänka mig att Chris Wragge - som ju är TV-personlighet i USA - kommer från en ultrakonservativ släkt och så gifte han sig med Vickan för att kunna leva sitt hemliga homoliv vid sidan om. För nog ser han så där passivt fjollig ut alltid!
Jag tror i såna fall att hans släkt mått bättre av hans homofilande än av makans sexeskapader världen runt.
Frågan är då vad Silvstedt får ut av affären. Vore hon inte en snuskigt rik kändis skulle jag tippat på Green Card-varianten men nu vet jag inte.
Snygg är hon i alla fall.

Tags:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur