Dagens låt

Pet Shop Boys I Made My Excuses And Left

I slutet av låten, det är där den ljuva PSB-känslan infaller sig, och man ryser och vill nästan gråta.

To save further embarrassment
I made my excuses and left
So long ago
I felt like such a fool
For crying

För övrigt ska jag kanske gå på båten ikväll. Med norrmannen R som jag inte träffat på lääänge. Bodde med honom för 10 år sedan. I en minimal ("M-I-N-I-M-A-L, minimal, minimal") etta på Söder. Tills hans superhunkige juggekille flyttade in. Då blev det för trångt. Fast sanningen att säga; en dag råkade jag hångla med juggen. Dåligt gjort av mig men jag var bara 21 då. R fick aldrig veta. Sedan flyttade jag till Bromma. Den storyn passade ju oväntat bra ihop med texten ovan...

Tags:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur