Drömmar & kostymer


Jag måste kemtvätta min kostym. Var gör man det till ett bra pris och med bra resultat? Ni vet ju, ni fuckpumpar och sånt.
;-)

Honky skriver om konstiga drömmar idag och jag drömde som vanligt att jag flyttade. Den här gången till en grå, tyst förort där mitt och Sebbes fredagsnöje var att beställa en taxi och åka runt i en rondell. 80 kronor kostade det. Varför flyttar jag alltid i mina drömmar? Och alltid till något sämre. Är jag rädd för att bli av med mitt hem, som är det första stället jag känt mig hemma på?

Kommentarer

Aronson sa…
Biligt vet jag inte, jag tror det kostar ungefär lika mycket var du än går i stan. Senast lämnade jag in en kostym på kemtvätten i tunnelbana Hötorget, mitt emot Wrap World, som jag tror att du vet var det ligger.
Kim da Costa sa…
Tack, I sure do know da place.
Anonym sa…
Jag vet en billig kemtvätt. I undrebart vackra svedmyra dessutom.
Ligger på postiljonsvägen, precis vid rondellen. Om du inte vet var jag menar så rekommenderar jag en spännande upptäcksfärd i området. Nästan lika nice som i hammarbyhöjden.
gissa vem.......
Kim da Costa sa…
A.Nonym - då passar jag på att besöka kemtvätten när jag och S kommer förbi på rabarberpaj.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur