Tania/"Zlatan"/citat


Jag kopierade just bilderna från min mobil till laptopen och hittade ett foto på "min" "Zlatan" som jag kan publicera utan att hänga ut någon.

Ibland bara vet man att man gillar en människa. Bara så där. Så nu vill jag berätta att efter att ha läst att Tania älskar citatet "Action för mig är att se ett par järnvägsbommar gå ned" (ur ett TV-program som jag inte får missa reprisen av på söndag) så vet jag att Tania är en ljuvlig människa.

Ett citat, eller snarare en textrad (no shit!), som far fram och tillbaka i min sommarkokande, snaggade skalle just nu är; "You'll never get to heaven if you're scared of getting high". Underbart ju!

Kommentarer

Anonym sa…
* rodnar klädsamt*
Tack gullet mitt!
Anonym sa…
"Zlatan" verkar ju vara värsta puman! :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur