A dog's life

Foto: Kim M / Sebbe vilar som så ofta bredvid min stationära dator

Jag satt och läste nya numret av Alltomhund. Jag är verkligen rädd för sådana där människor som behandlar sina hundar som människobebisar. Och sådana som skriver krönikor/inlägg i tidningar utifrån hundens perspektiv som vore det hunden som skrev. De verkar vara fanatiker. Ja, jag är rädd för alla fanatiker oavsett område. Lagom är bäst.
Hundutställningar tycker jag är en stor synd. Det duttas och putsas och hålls på förmodligen mest på grund av att ägarna själva är ugly as hell och aldrig vunnit några skönhetstävlingar.

Länge leve Hunden.

Kommentarer

Anonym sa…
Hundutställningen gör en lite illa till mods tycker jag... :-/
Anonym sa…
hundutställningar ska dte ju vara såklart...
Kim da Costa sa…
jaak har pörijat vå lite svort met sproket po kamla taar.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur