Europa

Vilken europeisk storstad skulle ni på stående fot välja att tillbringa en helg i?

Kommentarer

Oswald sa…
Oh, vad lätt att säga London eftersom det är min absoluta favoritstad...

Men eftersom jag inte varit i Barcelona och det var 14 år sedan jag var i Paris så ligger de också bra till. Och Prag. För där är så vackert. Precis som Wien.

*tilt*

Säger nog London iallafall för då skulle jag iallafall direkt veta vart jag skulle ta vägen. =)
Anonym sa…
paris har jag längytat efter länge nu!
Aronson sa…
London, London, London.

Annars har Oswald en poäng: det var längesdan jag också var i Paris, och Barcelona har jag aldrig varit i. Planerar att resa till Berlin. Och älskar Amsterdam och Köpenhamn. Och Stockholm.

Men jag säger London...

=)
Anonym sa…
Är jag den enda som hurrar för Rom?
Roma - la citta eterna.

(Men jag tar London, BCN och Paris om nån slänger en biljett efter mig... ;-)
Unknown sa…
Amsterdam. Eftersom jag snart ska dit. Annars är ju Barcelona för mig vad London verkar vara för Aronson och Oswlad.
Kim da Costa sa…
London är ju en favorit (skulle börja med en bägare på Comptons), likaså Barcelona och Madrid. Paris har jag aldrig varit i, trots att jag var ihop med en fransos i två år (han hade visst bokat en överraskningsresa lagom till min födelsedag men jag hann göra slut, synd för mig). Inte Rom heller. Amsterdam är mysigt på ungefär samma sätt som Köpenhamn. Jag vill prova Berlin och Budapest och Prag.
Anonym sa…
Fast vid närmare eftertanke så vill jag nog inte tillbringa nån tid nånstans helt på stående fot - jag ligger gärna ner emellanåt också. Gärna i trevligt sällskap... ;-)
Kim da Costa sa…
Jonaz med Z - Din kommentar var överflödig! Vi vet alla att du trivs ypperligt på rygg (or so I've heard).
Anonym sa…
Paris absolut! :-)
Anonym sa…
egxth I beg your friggin' pardon?!
;-)

Ja, jag gillar att sova - so sue me! ,-)
Anonym sa…
Istanbul!! Hur underbart vore inte det.. =)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur