Gott & Blandat


Tog en promenad med min kamrat B från Österrike på lunchen. Kollade lite böcker på Akademibokhandeln. Vill ha så många men har säkert tio olästa böcker som ligger hemma och väntar. Just nu läser jag Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna.

Mathias Holmgren och Johan Thorsell har gift sig.
Jag tror jag vill gifta mig en vacker dag. Men då vill jag bli friad till. Hör du det, boyfriend to be!

Lunch: Grekisk wrap.
Bäst just nu: Jag är ledig imorgon och kan sova ut.
Undrar just nu: Vart snyggogrannen skulle i morse klockan sex. Han har faktiskt semester.
Ser mest fram emot just nu: Torsdagens schlagerkväll i Pridepark.

Efter jobbet ska jag hem innan jag åker och hämtar ut dogtagen och sedan ska jag göra ett nytt försök att gå på bokreleasen. Hoppas det är ikväll...

Kommentarer

Anonym sa…
Åhh, du är ledig imorgon. I natt skulle vara en perfekt gossip-natt med andra ord. :-)
Kim da Costa sa…
:) Japp, men jag somnade som en stock för en gångs skull. Sitter just och väntar på att Oprah ska börja :)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur