Söderorts-Hillary

Jag glömde en rolig anekdot igår. Det inträffade när jag och hunden min träffade Stella, 3 månader. När ägarinnan tittade upp och mötte min blick höll jag på att utbrista; my God, you're Hillary Clinton! Hon var verkligen JÄTTELIK coola Hillary. Men vad skulle hon göra i Kärrtorp?

Å, vilken ljuvlig kväll jag hade igår. Balkongdörren stod öppen och jag hörde regnet piska ner. Låg uppkrupen i soffan och kollade SVT:s öppna arkiv. Hur kul som helst. Såg ett Stina Dabrowski-program om qattuggande i Jemen. Tuggar de fortfarande qat i Jemen? De såg galna ut med hamsterliknande kinder.

Kommentarer

Oswald sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Oswald sa…
Oh, det Stinaprogrammet minns jag!
Måste genast se om det på SVT då.

Fan...YouTube och SVT-arkiv och nedladdningsbar TV - fan vad mycket man måste se på nu för tiden

...och tänk vad coolt om det HADE varit en semestrande Hilary C!
Anonym sa…
Hahaha... qat! Längesedan man hörde något om det. Det är väl det som ser ut som en boll i kinden?

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur