Vatten & sprit

Jag som tänkte vara lite aktiv under slötimmarna på jobbet; tog med laptopen för att skolarbeta lite men så glömde jag sladden och batteriet är på väg att ta slut. Typiskt. Får läsa en bok istället.

Åska för tredje dagen på raken - visst är det underbart!?
Götgatan låg under vatten när jag var på väg hem vid lunchtid.

Längtar till söndag. Ska ta mig ett rejält järn. Behöver rensa systemet och få en rejäl urladdning.
Fortsätter mitt Madonnamaraton. Nu till True Blue - detta underbara album från 1986. Bara omslaget är ju guld värt.
Mina favoriter;
1 La Isla Bonita
2 Papa Don't Preach
3 Live To Tell
4 True Blue
5 Love Makes The World Go Round

Kommentarer

Anonym sa…
När jag köpte True blue medföljde en plansch lp-skivan. Omslaget i utvik och i dubbel storlek.
Anonym sa…
Åska är lovely! Finns det något mysigare? :-)
Anonym sa…
True blue *minnen*, det var väl där jag på "riktigt" började bli fast i Madonnaträsket. 1, 2 och 4 gillar jag och dessutom Open your heart samt White heat. Live to tell först de senaste åren.

Jag skall ut och "öla" för första gången i morgon under denna sommar och det känns som om jag börjar kvickna till igen (;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur