Ågren och skolprojekt


Jag hade hemsk ångest när jag vaknade i morse. Drömde konstiga drömmar i natt. De var nattsvarta och fyllda av ensamhet och jag smygrökte (!) på väg hem från tunnelbanan i en stad som kändes som en blandning av New York och London.
Jag och Sebbe tog en extra lång promenad för att lugna husses nerver. Strosade i Hammarbyskogen och blev på bättre humör av lugnet, tystnaden och den lite lätt höstlika marken.
Sedan satt jag och samtalde med min vän PG på MSN i över en timme. Han är så bra och känner mig så väl. Bra vänner är a och o.

Satt och skannade en massa bilder för att finna inspiration till skolprojektet. Har kommit halvvägs på bilden ovan. Det är jag i vitt. I Barcelona. Jag ska göra något väldigt mysko av en annan bild jag hittade. Det blir säkert kalas.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur