But why del 2

Kollegan jag hade erotiska drömmar om häromsistens är så mån om att jag kommer på företagets julfest att a) det första han frågade när vi sågs idag, för första gången på en vecka, var om jag skulle gå och b) när jag sa att jag mailat in min anmälan + vad jag ville äta blev han så pass orolig för att mitt mail skulle ha kommit bort att han skrev ner mitt namn på lappen på kontoret och kommenterade; "det måste bli vegetariskt alternativ för dig, se så mycket jag vet om dig".
Nu är frågan; drömmer han erotiska drömmar om mig också?

Kommentarer

Aronson sa…
Det gör vi väl alla, Kimman?

:-)
Ninde sa…
Det kanske är yrkesskador man får när man jobbar på en kontaktförmedling?;)
Kim da Costa sa…
Aronbaby - Å, gör ni!? Underbart! Om det bara kunde bli mer än drömmar..
Ninde - Ja, nu när du säger det så... med tanke på mitt förra inlägg så känns det nog som en rätt naturlig yrkesskada.
Anonym sa…
Han drömmer definitivt om dig! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur