Div. söndagsbloggerier

* Mina tillfälliga sambos (tv) - husfjollorna Rille och Phiphi.
* Det blå blocket backar till 43,8 procent, det röda ökar till 51,2. Tihihii.
Det roligaste (not) är ju att intäkterna från trängselskatterna inte kommer gå till kollektivtrafiken utan till fler jävla vägar för bilburna idioter. Bilar hör inte hemma i storstan. Punkt.
* Jag lagade mina snyggaste jeans igår (bild tv). Köpte dem på Zara för ett par år sedan (minns ni tiden då jeans - och allt annat - höll år ut och år in?) och de är sannerligen inne på sista sucken. Men å, de är ju så fräscha!
* Jag har aldrig förstått Tom Cruise storhet. Kan någon kortfattat förklara?
* Puman Jude Law är singel. Doppar man i fel gryta är det svårare än svårt att gå tillbaka till det som var. Så onödigt.
* Jag är extremt trött idag.
* Ikväll ska jag och pojkarna PG & MM gå på Patricia. Det är VIP-kortsbytarkväll.
* Jag är småsugen på glögg.

Dagens mail:

Sä oot ihan mielettömän mukava.

Kim svarar:

You too, baby.

Kommentarer

Anonym sa…
hej bror för ett år sedan var du hos oss...då hade vi party idag 19/11 då var det lördag..och mr D var tjurig på díg på kvällen....vi att du kommer till oss igen fast med MR SEBBE!!!!
Aronson sa…
Till och med CNN har haft ett par stora reportage om bröllopet mellan Tom och Katie...
Kim da Costa sa…
Bror - Ja, ett år går så fort, så fort. Nya tider! Inga sura miner!
Aron - Ja, men VARFÖR? Är han cool? Bra skådis? Snygg? Rolig? Jag förstår inte.
Anonym sa…
Glögg är otäckt! :-/
Kim da Costa sa…
Honx - Det otäcka är ofta det ljuva :)
Aronson sa…
Han VAR snygg och cool (kolla bl.a. Top Gun). Och ibland faktiskt även bra skadis...
Kim da Costa sa…
Aronbabes - Well. Smaken är som du vet vad. bögabaken.
Ninde sa…
Åh jag vill också ha två söta husfjollor!

På Tom Cruise svarar vi Top gun och Rainman. Sedan tja....

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur