En dag på jobbet

Well, jag har ett udda arbete, jag vet. Kortfattat jobbar jag på en typ av kontaktförmedling. Mestadels granskar jag annonser, på nätet och på telefon, men jag har även utformat pr-annonser och ska just kolla på hur ett par siter kan hottas upp (tack vare kursen jag gick).
Ibland upplever jag konstiga saker. Konstiga för mig åtminstone. Jag hörde nyss en kvinna få orgasm, rakt in i mitt högra öra och det händer verkligen inte varje dag (vare sig professionellt eller privat, som ni nog förstått vid det här laget).
Det finns väldigt udda personer i denna värld. Jag, som trots att jag är pryd, ser mig själv som en ganska öppensinnad människa har fått en helt ny världsbild sedan jag började på detta jobb. Jag tror inte folk i allmänhet förstår exakt hur många udda fåglar det finns där ute. Jag känner mig ytterst "normal" nuförtiden.
Det finns naturligtvis en massa "kille söker tjej", "tjej söker kille", "kille söker kille" och "tjej söker tjej", men exempel på några mer udda:

"Jag är en undergiven tjej som precis har druckit piss och sperma idag. Nu behöver jag prata av mig med nån som kan förnedra mig. Jag går gärna i koppel. Tycker om att bli pissad och nedsprutad med sperma. Få stryk på min fasta, fina bak. Tycker om att få saker i fittan och stjärten. Jag har långt ljust hår, väger 52 kilo. Stora bröst, trång rakad fitta, långa naglar som tycker om att klösa i en pung och en kuk. Hör av er ni killar eller karlar som tycker om att prata med mig. Jag tänder på äldre män så jag vill gärna prata med 50-60-åringar. Hör av er ni som är intresserade. Seriöst menat. För skönt telesex."

"Par i Örkelljunga söker en bs-tjej för skön kuk- och fittslickning, sugning, allt sånt. Idag. Kram, hej."

"Ett par från Jämtland över 40. Söker en extrakille till min sambo. Du ska kunna komma och hälsa på oss. Hon är liten, mörk, storbystad, små fötter, små händer. Väger 48 kilo bara. Ser mycket bra ut. Och du ska vara mellan 35 och 50 år. Du ska vara extremt välutrustad. Inget BS tack. Hör gärna av dig."

"Jag skulle vilja uppmuntra er sugna killar och män att ta kontakt i stan och på tågen. Och inte se så otillgängliga ut. Var inte rädda. Vi blir bara glada om ni tar kontakt."

"Här finns en ryttarkille i Stockholm. Tog på mig ridstövlar och ridbyxor och var på väg att rida men bilen var svårstartad så jag ska ta en biltur istället. Bor du i Stockholm och är sugen på att hänga med?"

"Jag har varit vaken en stund rätt länge, ofrivilligt, tack vare grannarnas störningar. Känner mig lätt mordisk gentemot dem. För att sömnlösheten har pågått så länge och den hindrar mig från att leva och att ta itu med de problem som behöver lösas. Så att man är ganska deppig av sömnbrist och mitt i alltihop försöker jag hitta nåt positivt. Och det ösregnar. Jag försöker tänka att jag har ett hem. Jag har en lägenhet som är torr. Torr, varm och skyddad. Tänk om man inte hade det. Och jag har en jättetrevlig katt som bor här som sprider skönhet, glädje och harmoni."

Så, hur har ni haft det på jobbet, raringar?

Kommentarer

Anonym sa…
Eh.. *blush* Udda fåglar. Jo jag tackar... ;)

Just idag är jag extra tacksam över att jag inte arbetar.
(nej, jag vill inte kalla mig lyxhustru. Det är fasen inte det minsta lyxigt att damma, torka spisen och stå på huvudet i tvättkorgen. *s* )
Och jag, som du, känner mig helt plötsligt väldigt normal...

Kram
Kim da Costa sa…
Å, jag kan tänka mig att det inte är särskilt "lyxigt". Skulle dock inte banga. Tänk att få fixa och dona hemma hela dagarna och rå om Sebbe 24/7 :)
Kottemor sa…
Halkade in från kära Vargakvinnan och det var ju fullträff med det inlägget du skrev idag,haha!
Mmmm,där hade nog även jag rodnat då och då...

Ja det var ju attans att du missat så mkt av Greys Anatomy...
Meredith och ett glas rött plus trevligt sällskap om tisdagarna och man kan leva på det resten av veckan:)

Kramar
Kim da Costa sa…
Kottemor - Ja, det var sannerligen en fullträff :D
Aronson sa…
Ähum. Plötsligt känns mitt jobb så torftigt...

;-)
Kim da Costa sa…
Aron - Men tänk på att våra klienter kan vara dina kollegor!
Anonym sa…
*skrattar så att jag trillar av stolen*
Aronson sa…
Nej, nej, nej, Kimman. Det VÄGRAR jag tänka på. Nej, nej, nej!

;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur