Jag är en fönstertittare

Eftersom jag inte bor hemma just nu och ingen faktiskt vet var jag befinner mig kan jag blogga om detta ämne utan att lämna ut någon som inte vill bli utlämnad.
Hundvakten, som jag alltså bor hos just nu, bor i ett L-format hus och från denna lägenhet har man perfekt insyn i lägenheten snett mittemot. Och där bor ett bögpar. Den ene är en babe och jag kan inte låta bli att titta på honom när han lagar mat. Jag undrar om han är naturist eller bara allmänt svettig för han är alltid avklädd på överkroppen (han kan vara helnäck, så långt ner ser man inte). Såg honom ute för första gången idag och yep, min kopp te, så jag tittar glatt vidare.
Jag är en dirty 31-årig gubbe som blänger på andra killars sambos eftersom jag inte har någon egen. Hahahaa. Sorgligt.
Å andra sidan; en gång när han stod i badrummet och borstade tänderna vände han badrumsspegeln till en vinkel där han såg rakt på mig - och in i mina ögon. Det kändes förbjudet men lite härligt.

Kommentarer

Rexxie sa…
Lyllos dig!
Anonym sa…
Jag fluktar också på andras sambos.Det känns bra
Aronson sa…
Guuuuu, så spännande. Kanske kan du bli hans lille boy toy?

Du måste hålla oss underrättade...

=)
Kottemor sa…
Det förbjudna är oftast det allra härligaste;)
Tillsammans med ens egna fantasier...
Vem vet,träffar du hnm kanske han pratar helskumt och du skulle nöjt dig med att bara titta;)
Men man kan ju aldrig veta... du får ta vovven och råka stöta ihop med hnm bara sådär av en slump ngn dag!

Skönt att Seb e bättre!
Kim da Costa sa…
Tack :) Känner mig inte så dirty längre!
Anonym sa…
Du bara måste gå och låna en kopp socker. Hur ska vi annars få veta om han är helnäck? ;-)
Nisse sa…
Man får göra så. Det gör livet mer spännande. :0)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Frustrerad tjur