Sthlm City mm.

Det bästa med att jobba i city är att man kan göra saker på lunchen. Idag shoppade jag. Följande blev det;
- Randig tröja
- Randig tröja (andra färger)
- Randig tröja (ytterligare andra färger)
- Vit basic t-shirt
- Svart basic t-shirt
- Mössa
- Halsduk
- Snus
- En flaska vin
- "Vitaminer och mineraler för vegetarianer"
- Koffeintabletter
- Lunch (fetaost- och olivlasagne) (jättefet)
- Middag (fetaostsallad) (inte så fet)

När jag kom tillbaka till kontoret hade jag tio minuter kvar av lunchen så då åt jag.
Nu sitter jag här och väntar på att mitt livs första koffeintabletter (2 st) ska kicka in.

Dagens mail:

Hej Hej! Jag är en 19årig kille som kalalr mig straight men alltid fantiserat om att **** (censurerat av Kim) av någon. Jag är i sockholm nästa helg. Intresserad? jag är seriös. hör av dig, jag kan **** (censurerat av Kim) av dig. Hej hej bara ********* (censurerat av Kim) förresten, inget mer. c

Kim svarar:

(Absolut ingenting)

Dagens mail 2:

Hej vackra människa ....hur snygg kan man bli
Mvh. XX

Kim svarar 2:

Det handlar bara om att ha bra ljussättning och kunna photoshoppa en aning, men tack.

Kommentarer

Lois Lane sa…
Åh, då får du gärna photoshoppa mig.
Kim da Costa sa…
Helenita - Jag tror minsann inte att du behöver photoshoppas ;)
Anonym sa…
Du kommer upptäcka att koffeintabletter är en dröm! Jag bara äääääälskar dom! Perfekt om man ska festa, man orkar lixom heeeela natten.
Ninde sa…
Ta det piano med koffeintabletterna i början, överdoserade en aning när jag pluggade;) Numera kör jag med Red Bull light inför vissa möten osv när jag är trött...
Kim da Costa sa…
Tennis - Jag hoppas det...
Ninde - Det är försent ju... Nej då. Mitt problem är att inget verkar fungera på mig - så länge det inte är tunga droger. Ex. när jag börjat ta sömnpiller samt ångestdämpande har jag fått gå på maxdosen direkt (samma gäller för övrigt alkohol). Jag förstår inte varför jag är så himla tålig. Men det finns säkert bra sidor med det också.
Ooops, och jo, det gäller sexuellt också.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur