Det är väldigt fult med sån där sicksackbena, väldigt 90-tal. Skärp dig du nyhetsuppläsare på SVT.

Foto: Jag behöver nya jeans igen

Äntligen vardag (för det är det väl!?). Jag är inget fan av röda dagar, de ger mig ångest. Tillbaka på jobbet efter en dags ledighet. Det var en dag då jag låg halvdöd i soffan nonstop och såg på nedladdade TV-serier. Jag har sett fyra säsonger av amerikanska Queer As Folk på två veckor och det kommer kännas tomt när det är slut. Jag kommer framförallt sakna Sharon Gless som Debbie (jag började så klart lipa när hennes karl friade till henne igår, bakisblödig som jag var).
I morse när Sebbe väckte mig (05:30) för att det gick någon i trappuppgången kände jag mig jättesmal och smidig. Jag nästan svävade ut på morgonpromenad. Mycket märklig känsla - men ljuv.

Jag har en lunchdate med Gucci. Som den modeslav hon är ska hon ge mig en ny vinterlook. En personal shopper. Ja, vad har man vänner till!?

Kommentarer

Anonym sa…
Darling jag är jätteledsen att jag var tvungen att ställa in idag, men det SKA bli av! Jag lovar!!!
Btw, såg "fransosen" med sällskap idag. Han hade håret i såna där små Princess Leia bullar igen -sött! :)
Kottemor sa…
Prinsess Leia bullar?!
Hehe
Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på hur den där fransosen ser ut;)

Mmmm extra trevligt var det att komma hemifrån och till jobb idag...
isch.

Hoppas du piggnat till från bakfyllan och njutit av din arbetsdag:)
Rexxie sa…
Hmmm, ny vinterlook? Är det inte snarare dags att kolla på vår-looken? Så känner i alla fall jag det när jag råkar springa förbi någon affär...
Kim da Costa sa…
Varga - Det var väldigt övergående.. Nu är jag som deg igen :(
Gucci - Skyll inte på mig om jag klär mig fult i illasittande plagg!
Kottemor - Hahaa, Herr Frankrike har verkligen.. intressant hår. Jag önskar dock att han skulle raka av sig det. Less is more ju.
Rexxie - Du har en poäng. Men å andra sidan så finns det ju inga vintrar längre. Allt är bara en enda sörja så vintergarderoben har mist sin funktion.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur