Diverse torsdag vol 2

Foto: Kim M / Kara

Ibland är jag som en sådan där förälder med dåligt samvete. Varje gång jag handlar kommer jag hem med något smarrigt åt Sebbe.

Jag var så uttråkad idag att jag åt morgondagens lunch (sallad) en timme efter dagens lunch (fetaostlasagne). Måste ta en extra lång promenad i eftermiddag. Ska förmodligen ta med mig Sebbe och kila bort till lägenheten och kolla om den snart är redo att flytta tillbaks till.

Igår bestämde jag mig för att göra en sak jag funderat på att göra i 15 år. Kan ännu inte berätta vad det är men jag skriver så här ändå för att påminna mig själv om att jag faktiskt har bestämt mig.

Nu ska jag strax packa ihop mina saker och lämna kontoret.

Kommentarer

Nisse sa…
Oj, vad kan det vara? 15 år... tänk om du inte skriver det här sen. Varför ska man vara så nyfiken?
Anonym sa…
Involverar det en kvinna...?
Kim da Costa sa…
Wildy - Vore man inte nyfiken skulle ju livet vara bedrövligt tråkigt :)
Gucci - Du är den enda i denna värld som vet vad det är ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Frustrerad tjur