Julnollsex

Juldagen.
På jobbet. Mycket ensamt på kontoret och inte särskilt mycket att göra.
Så hur var gårdagen då?
Bara bra.
Först en långpromenad genom stan. Vila. Dammsugning. Dusch och upphottning. Sedan kom Fransosen och åt middag (potatis, veg. örtbiffar, sojakorv, basilikapuckar, veg. "kött"bullar, potatissallad, rödbetssallad, julmust, rödvin). Efteråt bakade (!) vi nån typ av franska kakor med nötter. Very nice. Vi såg Historien om en liten and på SVT och jag var tårögd så klart. Är en sissy.
Bäst med kvällen var att jag fick mina franska favoriteurovisionlåtar översatta :)
Jag är en nörd.

Kommentarer

Aronson sa…
Historien om en liten and sänder de varje år. Men det är också lika fascinerande varje år. Även Aronson får en liten tår i ögat...

=)
Kim da Costa sa…
Aron - Vi är ju sådana där 2000-talsmän; oerhört hårda och maskulina på utsidan men mjuka och fina på insidan... (Nåja).
Varga - God fortsättning till dig också. Kram kram.
Aronson sa…
Ha ha, Kimman. Precis så är det...

=)
Anonym sa…
Julnollsex.... ska man tolka det som "Jul -06" eller "Jul - noll sex"... ;-)
Kim da Costa sa…
Jonazdirtybastard - Jag visste att NÅGON skulle tolka det så och jag misstänkte att det skulle vara du.. Båda sätten stämmer för övrigt så no harm done.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur