Brev till en väninna del 13, 14 & 15

Hallå Mona-G! Fruängen, mars 2001

Hela den här helgen har varit katastrofal! Jag har mått jätteilla pga. graviditeten. Roger har varigt hetare än vanligt, vilket är jobbigt när man bara vill spy. Under en halvtimme när jag mådde bättre fick Birger tillfredsställa mig. Han har dessutom skaffat flickvän - en storbystad blondin. Jag ska föreslå att få vara med på ett hörn nångång.
Puss, puss,
Angie.

Hallå fru Blomma! Fruängen, mars 2001

Igår kväll blev jag presenterad för Birgers flickvän för första gången. Hon var en mycket vacker och trevlig ung kvinna. Det stack faktiskt till i bröstet på mig av avund. Han var ca 168 lång, kurvig med en otrolig, fast ”hylla”. Hon bar ett par svarta tighta byxor och en kort urringad tröja. Hennes långa blonda hår var uppsatt i en hög hästsvans. Jag bjöd på ett glas champagne för att göra ett gott intryck. De hade hyrt en film och låg och gosade i soffan, det var lite upphetsande att se trots allt. Jag låtsades att gå till sängs men egentligen låg jag gömd bakom soffan. Det blev tydligen en kärleksscen i filmen och Birger gick igång på fyra röda. Han kysste Leona ömt och trevade sig in under hennes tröja. Plötsligt fick jag tröjan slängd över mitt huvud, och därefter bh:n. Jag måste ha flämtat, kunde bara inte vara tyst.
”Vad var det?”, frågade Leona och båda stannade upp. ”Jag hörde inget”, svarade Birger andfått. De fortsatte njuta och jag fortsatte våndas.

Angelica.

HALLOO!! Fruängen, mars 2001

Jag är orolig för dig, Monky. Du vet mycket väl att sex ska vara skönt, inte smärtsamt. Kan du har fått en inflammation eller någon elakartad könssjukdom? Varför plågar du dig själv på det här sättet, det för förstår inte jag.
Jag har sett Frederico och han är en riktig pudding. Mårten är inte den trogna maken som du alltid trott. Det förstår du väl, som han pucklar på finska Liisa.
Leona den slampan har inlett ett hemligt förhållande med Roger, tror jag. Ska luska i det. Jag skriver när jag vet mer.
Hjärtliga hälsningar,
Angie.

Del 1, 2 & 3

Del 4, 5 & 6

Del 7, 8 & 9

Del 10, 11 & 12

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur