Kärleksbrev

Det sker underbara små saker mellan varven. Som idag när jag kom hem - smånere och allt... På hallmattan fann jag förutom Confessions Tour-DVD:n (+ CD - hurra!) en avi om ett "stort brev" så på min och Sebbes långpromme tog vi vägen förbi godisshoppen som fungerar som stadsdelens postkontor. Och vad fick jag om inte ett paket från Israel! Det innehöll DVD:n ללכת על המים eller Walk On Water som vi säger... Tydligen min israels favoritfilm. Dessutom fick jag en ljuvlig kalender med israeliska motiv. Mycket tjusig. Sist men inte minst ett hederligt gammalt handskrivet brev! När fick man ett sådant senast!?
Tänk vilka härliga karlar det finns där ute.

Kommentarer

Nisse sa…
Underbart! Så länge sen det var jag fick ett riktigt brev.
Jerry sa…
Jag fick också Madonna idag...*dreglar* och bespetsar mig på en sen kväll... bättre än alla karlar tillsammans... (;-)
Rexxie sa…
Åhhh, Eytan Fox! Hans Time off är en av mina favoritfilmer! Två hunkiga israeliska soldater på permission i Jerusalem, kan det blir bättre ?
Kim da Costa sa…
Nisse - Undrar när vi får uppleva en handskrivna-brev-revival.
Jerppa - Karlar, anytime!
Rexxan - Antar att du menar Yossi & Jagger...!? Den vill jag se.
Rexxie sa…
Näpp, Skriver jag Time off så menar jag Time off :-)

http://www.imdb.com/title/tt0098993/

Yossi&Jagger har jag liggande hemma någonstans, men har inte kollat än.
Kim da Costa sa…
Bitter-Rexxan - Okelidokeli. Hittade inte den i hans filmografi, därav min förvirring.
Rexxie sa…
Bitter? Näe, inte det minsta! (ärligt!)

Filmen heter också After, och är en 45-minutare som ligger med på Boys Life-samlingarna (Boys Life 5 för att vara mer exakt).
Kim da Costa sa…
Skoja bara hunk-Rex. Jo, såg att den hette After också och det gjorde mig om möjligt än mer förvirrad.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Frustrerad tjur