Deltävling 4

1. Magnus Uggla "För kung och fosterland"
Härregu! Jag är glad att jag inte är hetero så jag slipper lyssna på sånt här lantlolleskräp samtidigt som jag knäcker en bira och gastar; "Fullt ööös medvetslööös!"
2. Emilè Azar "Vi hade nåt"
Trevlig låt med en bitterljuv känsla som tilltalar mig.
3. Sanna Nielsen "Vågar du, vågar jag"
Jag brukar gilla Sannas låtar men.. den här? Trist melodi.
4. Caroline af Ugglas "Tror på dig"
Nästan lite smårockig gospel. Överraskande nog finner jag denna dänga rätt trevlig.
5. After Dark "(Åh) När ni tar saken i egna händer"
Som sagt; så "Go West" att det är tråkigt. Men underhållande. Om Ugglas låt är hetero är denna homo och jag tror jag måste bli transsexuell eller något för att slippa eländet.
6. Sarah Dawn Finer "I Remember Love"
Boooring.
7. Verona "La musica"
Paradisio är tillbaka. Lovely. Älskar.
8. Andreas Johnson "A Little Bit Of Love"
Värdelös låt framförd av dryg herre.

Jag hoppas

Till Globen:

* Verona "La Musica"
* Emilè Azar "Vi hade nåt"

Till Andra chansen:

* After Dark "(Åh) När ni tar saken i egna händer"
* Caroline af Ugglas "Tror på dig"

Jag tror

Till Globen:

* Magnus Uggla "För kung och fosterland"
* Andreas Johnson "A Little Bit Of Love"

Till Andra chansen:

* After Dark "(Åh) När ni tar saken i egna händer"
* Sanna Nielsen "Vågar du, vågar jag"

Kommentarer

Jerry sa…
Bra där...nästan..(;-)
Anonym sa…
Finns det någon värre person än Magnus Uggla? *ryser*
Aronson sa…
Det förvånar väl inte någon om jag säger att jag gillar Magnus Uggla...?!

=D
Nisse sa…
Är det så att man måste lyssna på viss musik beroende på ens sexuella läggning? :0)

Vad bör jag som är multisexuell lyssna på för nåt? Eller är det så att jag kan ha en multimusikuell smak då?
Kim da Costa sa…
Nisse - Ja, det är ju så. Man föds och så får man ett helt paket som man ska hålla sig till hela livet.
;)
Anonym sa…
Ingen schlager här inte.
Vi tittade på melodifestival i form av American idol. Eller 'Amerigen igel' som MellanMyra säger/stavar det. *s*

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur