Schyssta rattar, fram med muffen

Lottas rattar krävde mycket uppmärksamhet

Tillbaka i vardagen efter gårdagens mellotrauma. Nog för att jag är en vän av skrällar men Sarah Dawn Finers ballad ger jag inte mycket för. Det är nya tider nu; rockigt och balladigt ska det vara. Tydligen. Hursomhelst; trevlig kväll med vänner både hemma och på krogen. Många heteromän skulle nog ge mycket för att få gå i mina skor en kväll då min vän Lotta säger; "Jag har nya trosor! Titta!"
Sebbe var nyborstad och fin

Kommentarer

Anonym sa…
haha...men erkän att de är såååå fina!!

Tack för en trevlig kväll hjärtat.
Anonym sa…
Tack för igår! Nu börjar jag äntligen kvickna till igen...
Anonym sa…
Era partysvin ; )
Ser att du spelar Svante&Anne-Lie. Den var faktiskt (är) mycket bra. Det var väl det jag ville säga. Och att din nya look är snyggare än albinovarianten ; )

Hittade hit via Lotta.
Anonym sa…
det låter som en kul svängom på stan. jag önskar att jag också hade varit med. ;)
Anonym sa…
Hm. Livat, förstår jag. *s*

Jag värmer upp inför nästa helg, då vi ska på Celtic Festival. Kan bli intressant... Haha
Kim da Costa sa…
Lotta - De var väldans fina! Precis som rattarna dina.
Honky - Tack själv. Du är veckans babe.
Fredo - Javisst är den fin! Den var trist i tävlingen dock men i efterhand lyssnar jag gärna på den.
Varga - Ja, en kväll på stan behöver vi alla mellan varven. :)
Myra - Livat var ordet. Celtic Festival låter nästan lika livat!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur