The Ark-veckan fortsätter - torsdag

Klassikern:

Kommentarer

annen sa…
Åh! :) Nostalgitripp! Tar mig tillbaka till tiden då jag hade rött och svart hår bland annat!
X Man sa…
Hmm... själv har jag säkert aldrig hört något om The Ark, fast Let your addy decide lät bekant..

Ex: Mannen från det östra grannlandet ;)
Anonym sa…
Oj jag känner knappt igen dem.
Kim da Costa sa…
Annen - Det var en ljuvlig tid. Mer färg åt folket.
X man - Addy? Body.
Henke - "Ola är söt men säkert jobbig" var min första tanke när jag såg videon första gången.
Aronson sa…
Det här är deras klart bästa låt. Med Desiase som god tvåa. Sen kommer Calleth You Cometh I, The Most Radical Thing To Do, Father of a Son och... och... och...

Åhh, det är så många!

=)
Anonym sa…
Min favoritlåt:)
X Man sa…
Hmm... snart är jag övertygad att jag borde besöka ögonläkaren... på sistone har jag börjat se skriven text på datorn lite dimmigt..

Tyckte också att det inte kunde vara "addy" ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur