Brunch

<--- Alla nyvakna människor ser likadana ut - rädda och lite oskyldiga så där. Mkt intressant.

Å, vad jag behövde sova. Igår var jag uppe och mötte världen redan vid åtta och på kvällen (som tillbringades i hemmet trots att någon ville träffa mig för att få "se något härligt") var jag som en död fisk.
Idag lyckades jag på något sätt sova till 12:30 (med ett kortare avbrott för Sebbes morgonritualer). Underbart var det. Jag behöver nog en dag i veckan som jag mest sover bort.
För övrigt är jag nöjd med att sedan jag började jobba enbart kontorstider blir jag så där naturligt trött på kvällarna - en underbar, sund känsla som jag inte upplevt sedan skoltiden för alldeles för länge sedan.

Jaha, nu har jag vofsing i knät så jag må sluta.

Kommentarer

Stan sa…
Det där med vofsing i knät känner jag igen! Då är det inte lönt att fortsätta. Tänkte att du kanske har lust att titta in på min blogg och kanske kommenterar ett inlägg?
Anonym sa…
Härligt att sova ut! Jag har sovit typ hela helgen. Underbart! :-)
Kim da Costa sa…
Stan the man - Been there done that.
Honx - Du har pippat också.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur